Ticketsysteem: wat is het en hoe werkt het?

Wat is een ticket?

Een ticket is een vraag of probleem die je aan ons hebt gemeld via het 'Supportformulier'. Jouw vraag of probleem verschijnt dan in ons systeem en is gekoppeld aan jouw account. Daardoor kunnen we snel zien op welke dienst of domeinnaam je vraag betrekking heeft en kunnen we je sneller helpen.

Hoe maak ik een ticket aan?

Een ticket aanmaken gaat erg snel en eenvoudig.

  1. Log in op je account.
  2. Klik op Supportformulier in het menu.
  3. Kies een onderwerp en beschrijf je vraag of probleem.

Een ticket wordt binnen een kwartier tot enkele uren in behandeling genomen (mede afhankelijk van de urgentie van je vraag of probleem).

 

Direct relevante informatie aanleveren

Wil je zo snel en goed mogelijk geholpen worden? Lever dan alle benodigde informatie aan. 
Gaat jouw vraag bijvoorbeeld over je website, stuur dan ook meteen de inloggegevens zodat we kunnen meekijken.
En krijg je een foutmelding op je website of in je mail, stuur dan de exacte foutmelding mee.
Het overtypen van instellingen die je hebt gedaan of van foutmeldingen kan lastig en tijdrovend zijn. Je kunt daarom ook screenshots uploaden bij je ticket. 

  • 110 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Waarom geven jullie bij voorkeur support via e-mail?

Wij kiezen er voor om per e-mail te communiceren omdat dan meteen vast ligt wat je wilt. Zo...

Beleid bij misbruik

Wat is misbruik? Onder misbruik verstaan we: Misbruik van een website door derden: de site is...

Is Beijes Webpublishing per telefoon bereikbaar?

Nee. Al onze ondersteuning verloopt via de handleidingen op onze website en via e-mail.Wij kiezen...

Inloggegevens kwijt

Als je de inloggegevens kwijt bent van DirectAdmin, maar je hebt nog wel de inloggegevens van het...