Waarom geven jullie bij voorkeur support via e-mail?

Wij kiezen er voor om per e-mail te communiceren omdat dan meteen vast ligt wat je wilt. Zo kunnen wij je beter helpen.

Wanneer je gebruik maakt van deze kennisbank en ons ticket systeem of per e-mail contact opneemt, kunnen wij volgordelijk en efficient te werk gaan. Wanneer een persoonlijke toelichting vereist is voor verdere verwerking van je melding, nemen wij uiteraard even contact met je op.

 

  • 7 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Ticketsysteem: wat is het en hoe werkt het?

Wat is een ticket? Een ticket is een vraag of probleem die je aan ons hebt gemeld via het...

Beleid bij misbruik

Wat is misbruik? Onder misbruik verstaan we: Misbruik van een website door derden: de site is...

Is Beijes Webpublishing per telefoon bereikbaar?

Nee. Al onze ondersteuning verloopt via de handleidingen op onze website en via e-mail.Wij kiezen...

Inloggegevens kwijt

Als je de inloggegevens kwijt bent van DirectAdmin, maar je hebt nog wel de inloggegevens van het...